donderdag 6 september 2012

Jetzt geht's (wirklich) los!

Het is de afgelopen maand rustig geweest op deze blog. Zeg maar gerust te rustig. Daar was een goede reden voor. Ik was namelijk met vakantie. Lekker op een berg in Zwitserland met de dames, wat leesvoer, wandelschoenen, loopschoenen, een racefiets en verder niets. 

Maar nu ben ik er weer. En ik begin met goed nieuws. Het bedrijf Euromail (www.euromail.nl) ondersteunt de Eigenwijzerman-blog en heeft een mooi bedrag toegezegd voor de Make A Wish foundation. Ik ben daar ontzettend blij mee. Ik ben blij met elke donatie. Per slot van rekening kunnen mensen ook besluiten om niets te doneren. Bovendien zijn er al heel veel goede initiatieven en heel veel goede doelen.

Dit en nog een aantal andere overwegingen zorgden twee maanden geleden voor veel twijfel of ik überhaupt wel moest beginnen met deze actie. Gelukkig heb ik het gedaan. De pageviews en de donaties bevestigen dat het de moeite waard is. En beiden motiveren enorm om verder te gaan.

Dus ik ga verder. Het is vandaag precies tien maanden tot Ironman Frankfurt. Ik ga weer trainen en ik ga weer schrijven. Ik ben supergemotiveerd. De voorbereiding gaat nu echt beginnen: Jetzt geht's (wirklich) los!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten