dinsdag 23 april 2013

BDSM

Every breath you take

The Police (Every breath you take)


Geachte secretaris van de BDSM club Blauw 70,

Middels deze brief wil ik mijn lidmaatschap van de BDSM club Blauw 70 opzeggen.

Ik heb jarenlang gebruik gemaakt van uw diensten en daar wil ik u hartelijk voor bedanken. Ik wil u bedanken voor de fysieke beperkingen als gevolg van uw latex zwempak die ik heb mogen dragen tijdens mijn zwemtrainingen en triatlonwedstrijden. Met name wil ik u bedanken voor de immobiliteit van mijn onderlichaam, de schaafwonden rond mijn hals, de immense inspanning tijdens het aan- en uittrekken van het pak en de verwurgingen voor en tijdens het zwemmen.

Al deze beperkingen hebben geholpen de temperatuur van het veelal koude water te doen vergeten en ze hebben mij ten volle beperkt in het leveren van een degelijke zwemprestatie. Uw zwempak heeft mij de haast ultieme staat van submissie geleerd en nu ik dit stadium bereikt heb, zie ik af van verder gebruik van uw diensten.

Daar ik graag volledigheid van zaken geef, wil ik u bij deze ook informeren dat ik vanaf heden lid ben geworden van een andere sociëteit genaamd Massagesalon Matong. Het testlatex dat ik van hen heb mogen proberen was als een satijnen dekbedovertrek om een donzen deken. Ik wil u de details van mijn verder orgastische ervaring besparen, maar het gemak waarmee ik in mijn zwempak gleed, kan met geen glijmiddel geëvenaard worden. Ik wil nog wel met u delen dat ik dol fijn als Flipper heen en weer in het 25-meter bad zwom en daarna in staat was om zonder een bijna-dood ervaring mijn zojuist genoten moment van extase met een brede glimlach aan omstanders na te vertellen.

Toegegeven, het lijkt minder heldhaftig om zonder open wonden het water te verlaten en het is wel even wennen om niet fysiek beperkt te worden tijdens het zwemmen. Maar na mijn kennismaking met deze massagesalon heb ik direct een zwempak besteld voor het komende open water zwemseizoen. Het duurt nog eventjes voordat mijn nieuwe zwempak is gearriveerd, maar stiekempjes hoop ik met dit nieuwe pak op een happy ending.

Ervanuitgaande u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben, verblijf ik.

Hoogachtend,


Eigenwijzerman

3 opmerkingen:

  1. Jouw tekstje trok mijn aandacht omdat aan de Universiteit Gent de (vermoedelijk binnenkort aanvaarde) erkenningsaanvraag van een studentenclub rond BDSM heel wat discussie losmaakt. Knap geschreven!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat voor zwempak heb je besteld voor het open water seizoen? Diana via Dianasport.nl of een Arena?

    BeantwoordenVerwijderen